26.11.15

SUPRISE

Hej wszystkim. Przez pomyłkę usunęłam poprzedniego posta. Jak mogłam ?! :( Dobra, nic się nie stało bo i tak chciałam zacząć "estetyczniej" wrzucać zdjęcia do notek. Jak można dodawać zdjęcia "estetycznie"? Dodając pare najlepszych zdjęć zrobionych tego samego dnia, podczas jednej sesji lub po prostu tematycznie, a nie wszystkie na raz. Po dodaniu ostatniej notki coś mi cały czas w niej nie pasowało i mam teraz szansę to poprawić.

W poniedziałek w naszej szkole odbyła się "impreza" na cześć zjednoczenia z inną szkołą. Ucznie i uczennice oraz cała dyrekcja owej szkoły przeniosą się nie dlugo do nas, a szkoła ta zostanie prawdopodobnie zbrzuona lub wykorzystana w inny sposób. Z tej okazji odbył się u nas koncert Namiki. Namika to bardzo sławna w niemczech piosenkarka. (Ciekawych jej osoby i muzyki odsyłam >>TUTAJ<<). Byłam poprostu w szoku. Nikt nie mógł uwierzyć, że to własnie ona zaśpiewa na naszej, szkolnej scenie, aż faktycznie wyszła i zaśpiewała. Razem z dziewczynami z klasy stałyśmy pod samą sceną. Cały koncert był nagrywany i realizowany jako audycja radiowa w również bardzo znanym, niemieckim radiu N-JOY.

Postanowiłam dziś zrobić pare zdjęć na mieście. Chyba każdy, często odwiedzany zakątek Hamburga został już pięknie przystrojony świątecznymi lampkami i stroikami. Niektóre zdjęcia są z poprzedniej notki.




12 komentarzy:

  1. Prześliczne zdjęcia :). Nie znałam tej piosenkarki, na pewno przesłucham sobie jej utwory. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobał mi się twój blog, przemyślany i świetny blog! :)
    Nominowałam cię do LBA na moim blogu, daj znać czy weźmiesz udział

    http://alaroczniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :)
    www.pinknpolka.blogspot.co.uk <<<< Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny klimat zdjęć, Namika to naprawdę świetna piosenkarka :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są niesamowite! *,*

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdjęcia. Też byłabym mega szczęśliwa jeśli jakaś sławna gwiazda którą lubię zaśpiewała w mojej szkole :) nie znam piosenkarki, ale z chęcią posłucham jej utworów :)

    poklikasz? byłoby mi miło, a przy okazji możesz wygrać coś moim zdaniej ciekawego :) http://by-paolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne zdjęcia :)
    i ciekawie z tą szkołą, że będziecie mieli połączoną
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne zdjęcia :)
    i ciekawie z tą szkołą, że będziecie mieli połączoną
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia, w moim mieście też łączą dwie szkoły i przenoszą je do większego budynku :) Uwielbiam Hamburg!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia! wszystko wygląda tak uroczo i czuje się tą magię świąt, która w grudniu już powinno się czuć :) Fajna niespodzianka, nie znam tej piosenkarki, ale zaraz zobaczę co śpiewa! Zazdroszczę mieszkania w Hamburgu :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia i ten klimat :)
    Wesołych Świąt ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń